Opvallen in het folderpakket

nw_jongen-op-fiets

96% van de Nederlanders leest folders, gemiddeld 17 minuten per week. Folders krijgen dus aandacht, maar jouw folder verdient maximale aandacht. Vergroot de aandacht voor je boodschap in het Spotta folderpakket met onderstaande oplossingen.

Vergroot je zichtbaarheid met:

  • Foliebedrukking

    Profiteer nu van de seal deal!

spotta-folderpakket-sint

  • Val direct op met de bedrukking van de folie van het folderpakket. 80% van de mensen geeft aan de folder te lezen naar aanleiding van de bedrukking van het folderpakket. Ja actie wordt, naast de vermelding van Spotta, op de voor- en achterkant van de folie van het folderpakket gedrukt. Zo maakt je boodschap bij 6 miljoen huishoudens een opvallende entree.

    Voordelen

    • Vergroot je merkbekendheid
    • Hoger leesbereik
    • Vergroot je traffic

Wil je weten hoe wij maximale aandacht voor je folder en product kunnen generen?

of neem direct contact op met onze accountmanagers.

  • De Coverpositie

Folderpakket visual

  • De beste plek voor je folder (flyer, uiting, drukwerk) is uiteraard de Coverpositie. Want dan kom je terecht aan één van de buitenzijden van het folderpakket. Je ligt letterlijk bovenop en claimt dus de koppositie in de race om de aandacht van de consument.

of neem direct contact op met onze accountmanagers.

  • Samples van je product

pw-fruitfusion-sampleenvelop3d

Huis-aan-huisproductsampling is de meest kosteneffectieve samplingmethode en genereert maximale aandacht. Gebruikservaringen zijn de beste manier om je producten te introduceren en je doelgroep te overtuigen. Sampling is onovertroffen op het gebied van herinnering, merkherkenning en bereik.

Voordelen

  • Sterke herinneringswaarde
  • Ultieme beleving: de consument ziet, voelt of proeft je product
  • Meest kosteneffectieve samplingmethode
  • Landelijke nauwkeurige segmentatie mogelijk
  • Hoog bereik: ca. 6 miljoen huishoudens
  • Zeer hoge respons en responsintentie
  • Nauwelijks waste
  • Productbeleving in de thuisomgeving
  • Favoriete productpromotie onder de consumenten 

spotta-handleiding-kijkdoos

Een uiting die afwijkt van de standaard valt op en krijgt extra aandacht. Dit kan bijvoorbeeld door beleving, interactie of een functionaliteit toe te voegen aan de uiting. Hierdoor wordt de consument verrast en aangespoord om actief aan de slag te gaan met je uiting en merk. Denk bijvoorbeeld aan een geurkaart, spiegelflyer of een geluidskaart. Laat je hier inspireren door voorbeelden van creatieve uitingen

Voordelen

  • Extra attentiewaarde voor je boodschap
  • Beleving voor de consument
  • Verrassend voor de consument
  • Verspreidkosten kunnen gelijk zijn aan normale folder
  • Creatief en innovatief
  • Vergroot je traffic

 

Persoonlijk contact met onze modespecialisten?

Jaap Eweg

accountmanager mode

Verstuur een e-mail naar Jaap

Bas Leeflang

accountmanager

Verstuur een e-mail naar Bas