Klantcases

Wil je inspiratie opdoen en weten waarom onze klanten zo enthousiast zijn over de verspreiding van een (digitale) folder, sample of een andere uiting? Bekijk dan onze klantcases.

Bever: Meer winkelbezoek en naamsbekendheid dankzij Spotta

Eind 2018 lanceerde Bever een vernieuwende crossmediale contentstrategie. Om via verschillende off- en onlinekanalen consumenten te inspireren om meer naar buiten te gaan. Ze schakelden ons in om de juiste doelgroep te bereiken en activeren. Lees verder>>

Kleertjes.com: Offline oriënteren leidt tot online aankopen

Samen met Mediabureau ZIGT hebben we voor kinderkledingwinkel Kleertjes.com een gesegmenteerde campagne opgezet waaruit de kracht van de folder blijkt. Lees verder>>

Plein.nl: Van een flyer op de mat naar conversie online

Plein wil de grootste online speler worden op het gebied van verzorging van jezelf, je gezin, je huisdier en je huishouden. Een stevige ambitie die ze mede met de inzet van de huis-aan-huisfolder willen behalen. Lees verder>>

Drukwerkdeal.nl belangrijke partner

Spotta en Drukwerkdeal.nl gaan samenwerken. Ondernemers die flyers en folders bij Drukwerkdeal.nl laten drukken, kunnen deze voortaan ook laten verspreiden via de Spotta folderverspreiding. Interessant voor ondernemers om met lokale acties mensen makkelijk naar de winkel te trekken en een boost in omzet te creëren. Of aan hun naamsbekendheid te werken. En dat kan al vanaf 2.500 huishoudens, wat het erg laagdrempelig voor ze maakt. Lees verder>>

Coppens Rekreatie over folders

We spreken met Roel Coppens, verantwoordelijk voor alle reclame-uitingen en vormgeving van Coppens Rekreatie. En zoals de naam al doet vermoeden is Coppens een familiebedrijf. Het begon ooit met opa en oma Coppens, en ondertussen zijn ze 2 generaties verder en is Coppens Rekreatie al meer dan 40 jaar actief op de kampeermarkt. Waarom hebben zij voor folderverspreiding gekozen? En wat levert het op? Lees verder>>

Douwe Egberts: Succesvolle verspreiding sample van diverse smaken oploskoffie

Douwe Egberts heeft een succesvolle introductie gedaan van diverse smaken oploskoffie. Want er is maar één manier om consumenten te overtuigen van de smaak en kwaliteit: laten proeven. Lees verder>>