Online Kwaliteitsmonitor

Met de Online Kwaliteitsmonitor heeft u altijd inzicht in de kwaliteit van uw huis-aan-huisverspreiding. U beschikt zo over uw eigen online klachtenportaal. Helder, eenvoudig en altijd beschikbaar.


Hoge bezorgkwaliteit

Wij hebben de hoogste huis-aan-huis bezorgkwaliteit van Nederland. Om deze hoge bezorgkwaliteit te garanderen, hanteren wij als huis-aan-huisspecialist de strengste kwaliteitseisen voor de bezorging van het Spotta folderpakket. Klachtenafhandeling is daar een belangrijk onderdeel van. Met het online klachtenportaal vergroten wij uw bereik en het rendement op uw folderverspreiding.

Hoe werkt het?
U kunt zelf op ieder moment van de dag een bezorgklacht melden. Daarnaast kunt u eenvoudig uw eigen website koppelen aan de Online Kwaliteitsmonitor. Zo kunnen klanten via uw eigen website gemakkelijk een klacht doorgeven. Uw online klachtenportal maakt deze meldingen snel kenbaar en garandeert zo een snelle respons.

U kunt in de Online Kwaliteitsmonitor zelf eenvoudig overzichtelijke rapportages maken. Deze rapportages zijn voorzien van stuurinformatie per regio, per winkel en per type klacht waardoor snel en eenvoudig complete managementinformatie samen te stellen is. Dankzij de Online Kwaliteitsmonitor heeft u alle nodige informatie binnen handbereik.

Voordelen

  • Op ieder moment inzicht in de kwaliteit van uw huis-aan-huisverspreidingen
  • Klantvriendelijk en transparant
  • Geografische weergave van de klachten


Wilt u weten hoe wij het bereik en het rendement van uw huis-aan-huisverspreiding vergroten?

Neem contact met ons op