Online Kwaliteitsmonitor
Met de Online Kwaliteitsmonitor heb je altijd inzicht in de kwaliteit van je huis-aan-huisverspreiding. Je beschikt zo over je eigen online klachtenportaal. Helder, eenvoudig en altijd beschikbaar.

Hoge bezorgkwaliteit
Wij hebben de hoogste huis-aan-huis bezorgkwaliteit van Nederland. Om deze hoge bezorgkwaliteit te garanderen, hanteren wij als huis-aan-huisspecialist de strengste kwaliteitseisen voor de bezorging van het Spotta folderpakket. Klachtenafhandeling is daar een belangrijk onderdeel van. Met het online klachtenportaal vergroten wij je bereik en het rendement op je folderverspreiding.
Hoe werkt het?
Je kunt zelf op ieder moment van de dag een bezorgklacht melden. Daarnaast kun je eenvoudig je eigen website koppelen aan de Online Kwaliteitsmonitor. Zo kunnen klanten via hun eigen website gemakkelijk een klacht doorgeven. Jouw online klachtenportal maakt deze meldingen snel kenbaar en garandeert zo een snelle respons.
Je kunt in de Online Kwaliteitsmonitor zelf eenvoudig overzichtelijke rapportages maken. Deze rapportages zijn voorzien van stuurinformatie per regio, per winkel en per type klacht waardoor snel en eenvoudig complete managementinformatie samen te stellen is. Dankzij de Online Kwaliteitsmonitor heb je alle nodige informatie binnen handbereik.
Voordelen
- Op ieder moment inzicht in de kwaliteit van je huis-aan-huisverspreidingen
- Klantvriendelijk en transparant
- Geografische weergave van de klachten
Wil je weten hoe wij het bereik en het rendement van je huis-aan-huisverspreiding vergroten?