Opvallen in het folderpakket

Extra opvallen in het folderpakket

95 procent van de Nederlanders leest folders, gemiddeld 17 minuten per week. Folders krijgen dus aandacht, maar je folder verdient maximale aandacht. Vergroot de aandacht voor je boodschap in het Spotta folderpakket met de onderstaande oplossingen.



Vergroot je zichtbaarheid met:

  • Foliebedrukking

    Profiteer nu van de seal deal!

    Seal dealVal direct op met de bedrukking van de folie van het folderpakket. 80% van de mensen geeft aan de folder te gaan lezen naar aanleiding van de bedrukking van het folderpakket. Ja actie wordt, naast de vermelding van Spotta, op de voor- en achterkant van de folie van het folderpakket gedrukt. Zo maakt je boodschap bij 6 miljoen huishoudens een opvallende entree.

    Voordelen

    • Vergroot je merkbekendheid
    • Hoger leesbereik
    • Vergroot je traffic 

     

    Wil je weten hoe wij maximale aandacht voor je folder en product kunnen generen?
    Download dan onze productsheet of neem direct contact op met onze accountmanagers.

  • De Coverpositie

    Seal deal
    De beste plek voor je folder (flyer, uiting, drukwerk) is uiteraard de Coverpositie. Want dan kom je terecht aan één van de buitenzijden van het folderpakket. Je ligt letterlijk bovenop en claimt dus de koppositie in de race om de aandacht van de consument. Download hier de productsheet voor meer of neem direct contact op met onze accountmanagers.

     

  • Samples van je product

    Sample verspreiden via Spotta

    Huis-aan-huis productsampling is de meest kosteneffectieve samplingmethode en verzekert je van maximale aandacht. Gebruikservaringen zijn de beste manier om je producten te introduceren en je doelgroep te overtuigen. Sampling is onovertroffen op het gebied van herinnering, merkherkenning en bereik. Bekijk hier nog meer voordelen van het verspreiden van samples

    Voordelen

    • Sterke herinneringswaarde
    • Ultieme beleving: je consument ziet, voelt of proeft je product
    • Meest kosteneffectieve samplingmethode
    • Landelijke nauwkeurige segmentatie mogelijk
    • Hoog bereik: ca. 6 miljoen huishoudens
    • Zeer hoge respons en responsintentie
    • Nauwelijks waste
    • Productbeleving in de thuisomgeving
    • Favoriete productpromotie onder de consumenten 

     

  • Creatieve uiting in het folderpakket

    Een uiting die afwijkt van de standaard valt extra op en krijgt extra aandacht. Dit kan bijvoorbeeld door beleving, interactie of een functionaliteit toe te voegen aan de uiting. Hierdoor wordt de consument verrast en zal aangespoord worden om actief aan de slag te gaan met je uiting en merk. Denk bijvoorbeeld aan een geurkaart, spiegelflyer of een geluidskaart. Laat je hier inspireren door voorbeelden van creatieve uitingen

    Voordelen

    • Extra attentiewaarde voor je boodschap
    • Beleving voor de consument
    • Verrassend voor de consument
    • Verspreidkosten kunnen gelijk zijn aan normale folder
    • Creatief en innovatief
    • Vergroot je traffic