Case in the spotlight: Modehuis Lenssen Manders

  • 08-mrt-2022

“Wij verspreiden het magazine Looks los op de mat om nieuwe klanten in de omgeving te bereiken. In het magazine laten we de winkel, de sfeer en het aanbod zien. Ook zit er vaak een actie in, om nog meer kracht achter de campagne te zetten.” Michelle van Sinten, Modehuis Lenssen Manders

Lenssen Manders Mode ‘voor haar’ is met 1600 m2 aan mode in Mierlo één van de grootste zelfstandige damesmodewinkels van Zuid-Nederland. Het ruime assortiment bevat trendy, casual en stijlvolle kleding. Voor een complete look shop je naast kleding ook schoenen, jassen en accessoires volgens de laatste modetrends. Dames vanaf 16 jaar is de doelgroep van Lenssen Manders Mode.

Het magazine Looks verspreiden ze in een oplage van 100.000 exemplaren 1 a 2 keer per jaar. Met het magazine willen ze aangeven dat ze staan voor persoonlijk(aandacht), gezelligheid (café) en een ruim assortiment. “De samenwerking vind ik fijn, ze zijn erg flexibel”, zegt Michelle over Spotta.

CaseInTheSpotlight