Adverteerder in de Spotlight: Europarcs

  • 03-jun-2021

In het folderpakket is veel variatie te vinden. Naast de supermarkten, drogisterijen en bouwketens valt ook de uiting van Europarcs op de mat. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren. 

Europarcs

EuroParcs verkoopt en verhuurt recreatiewoningen op meer dan 50 vakantieparken en vakantieresorts verspreid over Nederland, België, Oostenrijk en Bonaire. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren. 

“Huis-aan-huis folderverspreiding is een aanvulling op onze online zichtbaarheid en resulteert in een hoge conversieratio op onze online kanalen en meer bezoeken op onze open dagen.” Joeri van Duuren, Sales & Marketing Manager

Het verspreidgebied is bewust in de omgeving van het nieuwe project, omdat mensen een tweede woning toch vaak dicht bij huis zoeken. Omdat EuroParcs met de folder direct op de deurmat bij mensen thuis valt, krijgt het extra veel attentiewaarde. Dat merken ze direct door het aantal aanvragen uit de gebieden waar de folder is verspreid.