Een blije consument en extra bereik met Folderkiezer

  • 22-jan-2018

Met Folderkiezer zijn we het jaar goed begonnen. De aanmeldingen zijn enorm gestegen waarbij de campagne, gericht op huishoudens met een NEE-sticker, een grote rol heeft gespeeld. We zien dat 70% van de aanmeldingen extra bereik is. Daarnaast laat een onderzoek onder Folderkiezers positieve resultaten zien. Maar liefst 97% opent altijd het pakket en 67% leest de folders in het Folderkiezerpakket beter dan vroeger.

Consumenten zijn blij met Folderkiezer
Een nieuw onderzoek, uitgevoerd door Direct Research onder 1.300 Folderkiezer deelnemers, heeft bevestigd wat wij al wisten; consumenten zijn blij met Folderkiezer. Maar liefst 97% opent altijd het pakket en 82% leest deze aandachtig. De hoge leesintensiteit resulteert in een flinke toename van winkelbezoek én het aantal aankopen.

En er zijn meer positieve resultaten. Zo gaf 94% aan gebruik te blijven maken van Folderkiezer en zou 92% het aanbevelen aan familie of vrienden. We hebben er dus ook nieuwe folderfans bij.

Nog meer extra bereik
Met Folderkiezer willen we het bereik op adressen met een NEE-sticker en in de buitengebieden verhogen. Daar blijven we de komende tijd op inzetten. De online campagne gericht op huishoudens in de buitengebieden wordt voortgezet en onze flyerteams worden de komende tijd in Amsterdam ingezet. 

Wil je ook dat jouw Folder beschikbaar is in Folderkiezer? Neem dan snel contact op met je accountmanager en bespreek de mogelijkheden!       

Folderkiezer-consumenteninzichten

Blije-consument

Campagne Folderkiezer