Spotta verspreidt broodzakken voor Lidl

  • 29-nov-2017

Wie heeft hem niet gezien?! De commercial van de Lidl Brown Bag met een parodie op George Baker's Little Green Bag. Met als doel de verse, warme broodjes van Lidl onder de aandacht brengen.
In de tv-commercial is er niet voor niets gerefereerd aan; “let op uw brievenbus”. Want in een groot deel van Nederland is de Lidl broodzak in het Spotta folderpakket verspreid. Daarmee is de consument geactiveerd om naar de winkel te gaan om de broodzak te vullen met broodjes voor een zeer voordelige prijs.

Een mooi voorbeeld van een creatieve uiting waardoor het folderpakket een cadeautje wordt.

Creatieve uitingen zijn voor iedere adverteerder in te zetten, je kunt namelijk heel gericht jouw uiting op de deurmat van je klant laten vallen. Door bijvoorbeeld alle gezinnen met jonge kinderen binnen een straal van vijf kilometer van jouw winkel te selecteren en juist in die wijken te verspreiden waar de trefkans met jouw doelgroep het hoogst is.

Door te segmenteren zorg je voor relevantie en door de verrassing van een zak of een speciale folder roep je mensen op in actie te komen. Als je mensen een klein cadeau in het vooruitzicht stelt komen ze niet alleen sneller naar je winkel, ze zullen bovendien ook meer geld bij je uitgeven.

Zelf ervaren hoe jij je doelgroep in actie kan laten komen. Neem contact op  met je Spotta accountmanager. Graag komen we met voorstellen die voor jullie geschikt zijn!

BrownBack