DE introduceert succesvol diverse smaken oploskoffie

  • 29-nov-2016

Douwe Egberts heeft een succesvolle introductie gedaan van diverse smaken oploskoffie. Want er is maar één manier om consumenten te overtuigen van de smaak en kwaliteit: laten proeven.

“De resultaten waren overweldigend. We zullen dit zeker een keer herhalen”. Dat is hoe de marketing manager van Douwe Egberts deze korte video afsluit (58 seconden). Spotta verspreidde twee proefzakjes oploskoffie in het folderpakket (Espresso en Gold). Met succes! Met een bijgevoegde folder en kortingscoupon kon de consument ook nog eens met 25% korting oploskoffie kopen bij Albert Heijn, Hoogvliet of Plus.

Wil je meer weten over deze campagne? Of ben je benieuwd hoe Spotta meer omzet, traffic en bekendheid voor jouw product, merk, winkelketen of webshop kan genereren? Neem dan contact op met Spotta, team New Markets, via telefoonnummer 088-868 0676 of vul hier het contactformulier in.We vertellen je er graag meer over!