Nieuws

Spot On: Sales - MKB (Midden en Kleinbedrijf)

11-nov-2022 | Nieuws

“Ons energieke en gezellige team kent een goede mix tussen jonge mensen en mensen die al jaren in het vak zitten. Hierdoor kunnen we ons als geen ander verplaatsen in de ondernemers van deze tijd en de snel veranderende markt”, zegt Mike Wesel, Manager MKB. “MKB heeft het meest brede klantpakket van

Lees verder

SPOT ON: Bezorgen Buitendienst

01-okt-2022 | Other

Het team van Bezorgcoördinatoren maakt onderdeel uit van de afdeling Bezorgen. Binnen dit team zijn dertig Bezorgcoördinatoren toegewijd bezig met een gebied (bijv. Amsterdam): in deze regio is de coördinator de verantwoordelijke persoon voor alle afgiftepunten van folder- en weekendkranten van zijn

Lees verder

Spot On: Transport

01-aug-2022 | Nieuws

Het team Transport is onderdeel van Transport & Netwerkregie en bestaat uit vier Coördinatoren Klein Vervoer en Depots (Agnetha de Jong, Franklin Kuipers, Jan Klomp en Etienne Verhoeven) en twee Managers Subcontracting (Edwin Klep en Matthijs Hellmann). Samen zorgen zij ervoor dat het

Lees verder

Spot On: HR

05-jul-2022 | Nieuws

Deze maand zetten we de spot op het team dat veel voor ons doet, wat we niet altijd zien: HR! HR is de afkorting van Human Resources (Personeelszaken). Het HR-team bestaat uit drie personen; Yvonne van Groningen (Manager), Maartje Kuipers (HR Adviseur) en Audrey Merkx (Adviseur Arbo en Verzuim).

Lees verder

De winnaars van de 'Beste Folder Award' 2022 zijn bekend!

21-jun-2022 | Nieuws

In de afgelopen maanden hebben consumenten ruim 92.000 beoordelingen gegeven over hun favoriete folders. Donderdag 9 juni werden de resultaten onthuld: de papieren folder van Lidl én de online folder van Dirk zijn bekroond tot overall winnaars van de verkiezing ‘Beste Folder Award’ 2022! Naast Lidl

Lees verder

SPOT ON: Sales Retail

07-jun-2022 | Nieuws

Retail Buitendienst en Retail Binnendienst zijn teams binnen de Sales-afdeling. Jos Smedts, Sales Manager Retail: "Het team Retail Buitendienst heeft contact met de top dertig Spotta-adverteerders, zo’n 78 klantgroepen met 180 formules. Kortom, met alle grote retailers van Nederland. Ook heeft het

Lees verder

Folders blijven op de mat vallen dankzij inzetten 13-en 14-jarige

25-mei-2022 | Nieuws

Overal zijn personeelstekorten, maar reclamefolders blijven gewoon wekelijks op de mat vallen. Ook voor folderbedrijven is het lastig om aan mensen te komen. Maar doordat die sector als enige jongeren vanaf dertien jaar mag inzetten, zijn de problemen te overzien. Dat zegt directeur Thomas Hopman

Lees verder

SPOT ON: Business Development

05-mei-2022 | Nieuws

Deze keer in Spot On: het team Business Intelligence. Dit is een klein team en werkt op het kantoor in Utrecht. Het team is onderdeel van de afdeling Business Development, net als Marketing & Communicatie.

Lees verder

Catch the Shopper & uitreiking Best Folder Award

08-mrt-2022 | Nieuws

Op 9 juni is het zover: Catch the Shopper 2022! Een dag vol inspiratie, informatie en netwerken. Het winkel- en communicatielandschap blijft volop veranderen. Daarom moeten retailers en merken nog beter samenwerken om de juiste tools in te zetten om concurrentievoordeel te creëren en de consument

Lees verder

Folderkiezer groeit enorm

08-mrt-2022 | Nieuws

Het Folderkiezer-pakket is enorm aan het groeien. We verspreiden naast ons reguliere pakket het Folderkiezer-pakket wekelijks bij bijna 90.000 consumenten. Dit is een stijging van 58% ten opzichte van een jaar geleden.

Lees verder

Case in the spotlight: Modehuis Lenssen Manders

08-mrt-2022 | Nieuws

“Wij verspreiden het magazine Looks los op de mat om nieuwe klanten in de omgeving te bereiken. In het magazine laten we de winkel, de sfeer en het aanbod zien. Ook zit er vaak een actie in, om nog meer kracht achter de campagne te zetten.” Michelle van Sinten, Modehuis Lenssen Manders

Lees verder

Spotta steunt de horeca!

08-mrt-2022 | Nieuws

De horecaondernemers hebben het de afgelopen periode zwaar gehad. Om hen een hart onder de riem te steken, hebben we een speciale horeca-actie: gratis drukwerk bij de verspreiding!

Lees verder

Veel animo voor webinar Neuromarketing

08-mrt-2022 | Nieuws

Unravel heeft een lunch-webinar georganiseerd over de psychologie van onweerstaanbare reclamefolders.

Lees verder

SPOT ON: Netwerkregie

15-feb-2022 | Nieuws

Zoals elke maand zetten we ook deze maand een team in de spotlights. Inmiddels al het vijfde team in de ‘SPOT ON’ van Spotta. Een succesvol team bestaat uit teamleden die samen zaken voor elkaar krijgen, want samenwerken is de sleutel tot succes! We stellen je graag voor aan Netwerkregie!

Lees verder

Spot on: Productie&Expeditie Eindhoven

27-jan-2022 | Nieuws

De start van het nieuwe jaar betekent een nieuw team in de ‘SPOT ON’ van Spotta. Een succesvol team bestaat uit leden die dingen voor elkaar krijgen. Samenwerken is de sleutel tot succes! Elke maand zetten wij een team binnen Spotta in het midden. Bij ons werken namelijk uitblinkers die altijd op

Lees verder

Onze bezorgers delen eindejaarsboekjes uit!

13-dec-2021 | Nieuws

Onze bezorgers kunnen tussen 11 en 31 december weer langskomen met een eindejaarswens namens zichzelf en Spotta. Veel consumenten waarderen de folders en willen onze bezorgers, vrijwillig, een extra fooi geven aan het einde van het jaar. Dit jaar hebben we een boekje gemaakt om langs te brengen bij

Lees verder

Spot on: Bezorgen Binnendienst

07-dec-2021 | Nieuws

Iedere maand de ‘SPOT ON’ een team van Spotta. Bij ons werken namelijk de echte toppers, die ieder met hun eigen expertise meebewegen in onze dynamische business. Vol enthousiasme, altijd op zoek naar kansen. En daar zijn we super trots op!

Lees verder

Folder en Out-of-home

08-okt-2021 | Nieuws

De gecombineerde inzet van de folder en out-of-home reclame versterkt elkaar in het winkelschap; producten vallen sneller op en het resulteert in meer verlangen naar het product.

Lees verder

Resultaten Neuromarketing-onderzoek Folder en TV

08-okt-2021 | Nieuws

De folder in combinatie met een tv-commercial resulteert in een verhoogde interesse in het product. Folderaanbiedingen blijven beter hangen omdat ze in het brein bewuster en actiever worden verwerkt dan tv-reclames.

Lees verder

Spot on: Afdeling Kwaliteitsbeheer

01-okt-2021 | Nieuws

Iedere maand de ‘SPOT ON’  een team van Spotta. Bij ons werken namelijk de echte toppers, die ieder met hun eigen expertise meebewegen in onze dynamische business. Vol enthousiasme, altijd op zoek naar kansen. En daar zijn we super trots op!

Lees verder

Veel nieuwe folders bekroond door consumenten, supermarktfolder Dirk overall winnaar ‘Beste Folder Award’ 2021 

15-sep-2021 | Nieuws

Maarssen, 14 september 2021 – In de afgelopen maanden hebben consumenten ruim 100.000 beoordelingen gegeven over hun favoriete folders. Het resultaat? Dirk is de overall winnaar van de verkiezing ‘Beste Folder Award’, editie 2021. Naast Dirk namen ook Expert, Action, Leen Bakker én tien nieuwe

Lees verder

Spot on: Team New Markets

01-sep-2021 | Nieuws

Vanaf nu zetten we iedere maand de ‘SPOT ON’ een team van Spotta. Bij ons werken namelijk de echte toppers, die ieder met hun eigen expertise meebewegen in onze dynamische business. Vol enthousiasme, altijd op zoek naar kansen. En daar zijn we super trots op!

Lees verder

Adverteerder in de Spotlight: Autovakmeester

06-aug-2021 | Nieuws

Om garagebedrijven in hun eigen regio onder de aandacht te brengen bij een zo breed mogelijk publiek ontwikkelt Autovakmeester twee keer per jaar huis-aan-huisfolders met informatie over auto-onderhoud. Om zo te zorgen voor zichtbaarheid en traffic naar de garagebedrijven. De verspreiding is

Lees verder

Donorregistratie campagne succesvol!

11-jun-2021 | Nieuws

De folder hoort thuis in elke mediamix! In 2018 werd de wetgeving rondom donorregistraties aangepast. Een van de voorwaarden hierbij was om de consument te informeren en hierbij is de Folder als massacommunicatiemiddel ingezet. In de evaluatie welke onlangs verscheen kwam de folder er uitstekend uit

Lees verder

Consument heeft liever een folder dan een Instagram post

09-jun-2021 | Nieuws

Dit blijkt uit een onderzoek van mediabureau Zigt, waarin de consument is gevraagd via welk medium ze het liefst reclame ontvangen.

Lees verder

Adverteerder in de Spotlight: Europarcs

03-jun-2021 | Nieuws

In het folderpakket is veel variatie te vinden. Naast de supermarkten, drogisterijen en bouwketens valt ook de uiting van Europarcs op de mat. Bij de start van de verkoop van nieuwe projecten zetten ze folderverspreiding in om awareness te creëren. 

Lees verder

Onderzoek de Folder Werkt!

13-apr-2021 | Nieuws

De Folder werkt, nog steeds en juist nu! Natuurlijk, wij geloven meer dan ooit in de kracht van de folder. Het bewijs wordt geleverd door recent onderzoek van twee ervaren onderzoeksbureaus; Team Vier en DirectResearch.

Lees verder

City – snelst groeiende bereiksmedium

13-apr-2021 | Nieuws

Het huis-aan-huisblad in magazine- stijl groeit binnenkort naar 704.000 exemplaren met de uitbreiding in Rotterdam, Leiden en 4 extra stadsdelen van Amsterdam.

Lees verder

De Beste Folder Awards gaat van start

08-mrt-2021 | Nieuws

De Beste Folder Awards 2021 gaat van start! Wegens de lockdown en de winkelsluiting is de start uitgesteld tot nu. Vanaf 8 april kunnen consumenten stemmen op en een mening geven over hun favoriete folder. Door met jouw folder deel te nemen aan de verkiezing, krijg je inzicht in hoe consumenten je

Lees verder

Artikel City in Print Matters

12-feb-2021 | Nieuws

Onze commercieel directeur Thomas Hopman staat in Print Matters met een interessant artikel over City! De sterke, redactionele formule in combinatie met advertentiepagina’s zorgt ervoor dat City een leesbereik heeft van 83%. En de advertenties zorgen voor conversie; driekwart van de lezers

Lees verder

Albert Heijn haakt dit jaar aan bij City

02-nov-2020 | Nieuws

Albert Heijn gaat adverteren in City. De marktleider doet dat straks in alle steden waar de huis-aan-huiskrant momenteel verschijnt. Distrifood heeft hier een artikel aangewijd. Download het artikel hieronder.

Lees verder

Interview met onze directeur voor het Leidsch Dagblad

21-okt-2020 | Nieuws

​Vanaf 20 oktober geldt in Leiden het opt-in systeem voor folders. Onze directeur Yme Pasma is door het Leidsch Dagblad over de invoering geïnterviewd. ' Gemeentebestuur van Leiden leeft in een bubbel'. Lees hier het hele interview!​

Lees verder

Vijf nieuwe winnaars ‘Beste Folder Awards 2020’, Dirk folder voor derde keer meest favoriet in Nederland

15-sep-2020 | Nieuws

Dirk is de overall winnaar van de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing, editie 2020. Naast Dirk en Leen Bakker namen vijf nieuwe winnaars een prijs in ontvangst tijdens het ‘Catch the Shopper’ event.

Lees verder