Trial

Echte gebruikservaringen zijn de beste manier om je product te introduceren en je doelgroep te overtuigen. Wil je consumenten het product laten proberen? Huis-aan-huis productsampling of een cashback actie nemen de drempel weg om de eerste aankoop te doen.

Als een consument enthousiast is, dan zal zijn eerste aankoop in feite al gelijk de herhaalaankoop zijn. Huis-aan-huis productsampling en cashback acties hebben een zeer hoge respons en zijn beiden zeer kostenefficiënt. Je bereikt je doelgroep in hun thuisomgeving. Op het moment dat ze ontvankelijk zijn voor reclameboodschappen en dat ze zich aan het oriënteren zijn op hun boodschappen.

Altijd bij de juiste doelgroep
Folderverspreiding en huis-aan-huis productsampling bereikt altijd de juiste doelgroep met onze doelgroepsegmentatie. Onze actuele database beschikt over ruim driehonderd socio-demografische en lifestyle kenmerken. Door onze hoge bezorgkwaliteit en zorgvuldige segmentatie heb je nauwelijks waste. Wil je weten wat je campagne heeft opgeleverd? Wij brengen dit graag voor je in kaart. Huis-aan-huisverspreiding activeert je doelgroep.

Voordelen

  • Hoog maximaal bereik: ca. 6 miljoen huishoudens
  • Specifieke segmentatie mogelijk
  • Mogelijkheid om in korte tijd een groot bereik te realiseren
  • Kostenefficiënt
  • Zeer hoge respons en responsintentie
  • Mogelijkheid om fulfilment (productie samples/handling cashback actie) aan Spotta over te laten


Wil je weten hoe wij je doelgroep kunnen bereiken en hoe je met een folderverspreiding de omzet direct kunt verhogen?

Neem contact met ons op